4. a – petek, 22. 5.

NIT 24 – NEVRETENČARJI

Ni mi treba daleč, samo na domači vrt stopim, pa že naletim na mnoga živa bitja:

  • POLŽE, ki se mastijo z mojo solato,
  • DEŽEVNIKE, ki pridno rahljajo zemljo,
  • UŠI, ki so napadle sadno drevje,
  • MUHE, ki mi s svojimi iztrebki umažejo sveže oprano perilo,
  • ČEBELE, ki obletavajo cvetove sivke,
  • KOMARJE, ki se že veselo razmnožujejo,
  • MRAVLJE, ki imajo pod tlakovci svoje domovanje…

Čeprav vse te živali na prvi pogled niso podobne druga drugi, imajo vendarle skupno lastnost – nimajo hrbtenice iz vretenc. Zato jih uvrščamo v skupino NEVRETENČARJEV.
Danes se pobliže seznani z OŽIGALKARJI, MEHKUŽCI in KOLOBARNIKI. Preberi U, str. 123, 124 ter si poglavja o teh živih bitjih oglej tudi na RADOVEDNIH 5.

Kitajska modrost pravi: “Kar slišim, pozabim. Kar vidim, si zapomnim. Kar naredim, razumem in znam!”

Zato se v nadaljevanju ure posveti praktičnim dejavnostim. Navodila za delo so TU.

Zapis v zvezek: MOJA DOŽIVETJA Z NEVRETENČARJI
Upam, da ti je uspelo najti polža in deževnika. S svojimi besedami opiši doživetje (kako si iskal, veselje/gnus ob najdbi, svoje občutke, spoznanja, zanimivosti…). Pod prvo točko opiši doživetje s polžem, pod drugo pa z deževnikom. Še lepše bo, če boš zapis tudi ilustriral ali prilepil fotografijo.

DODATNA NALOGA: Lahko dodaš še več točk in opišeš še druga doživetja z nevretenčarji, npr. na morju me je opekla meduza/pomagam dedku, ki je čebelar/z babico smo lovili čričke/ujel sem metulja…

Zapis fotografiraj in pošlji.

MAT 40 – MERJENJE PROSTORNINE

Zapis v zvezek: PROSTORNINA
(Natančno in pregledno prepiši, uporabljaj barve. Nerešene primere dopolni.)
Fotografiraj in pošlji.

Reši naloge v DZ, str. 24, 25. Preveri v rešitvah.

SLJ 40 – ELEKTRONSKA SPOROČILA

V današnjem času sporočila (prošnje, zahvale, opravičila) velikokrat napišemo na telefon ali računalnik. Odkar ne hodiš v šolo in delaš na daljavo, moraš tudi ti večkrat napisati elektronsko sporočilo. Pa ga znaš?

Pravi odgovor na to vprašanje boš gotovo poznal, ko boš prebral, kar sem zapisala na UČNI LIST. V prihodnjih elektronskih sporočilih pa to tudi upoštevaj.

Reši DZ, str. 92 – 95. Preveri v rešitvah.

LUM 17, 18 – KOLAŽ

Oglej si POSNETEK in naredi nekaj posebnega, izvirnega, enkratnega. Idejo lahko razvijaš čisto po svoje! Namesto imena lahko napišeš karkoli (HVALA , OPROSTI, OSTANI ZDRAV…) in izdelek pokloniš.

 

Ta vnos je bil objavljen v 4. A. Zaznamek za trajno povezavo.

7 Responses to 4. a – petek, 22. 5.

  1. Miha Orgolič says:

    Danes mi je bilo vse zelo všeč. Upam da bo še kdaj tako

  2. Naida Toroman says:

    Meni je bil najbolj všeč PREDMET naravoslovje.
    Seveda so mi všeč tudi drugi predmeti, ampak mi je pa najbolj NIT.

  3. Lona Sieberer says:

    Danes je bila likovna res drogačna

  4. Mina Kremenovič says:

    Všeč mi je bila NIT, ker si mogel povedati prav vse kako si našel polža in kako deževnika. Všeč mi je tudi likovna, ker je bila kul, zabavna, zanimiva predvsem pa drugačna.
    Všeč mi je tudi MAT, ker smo se učili v litrih. Pa tudi mi je všeč SLJ, ker ker je bil zanimiv (učni list).
    Upam da je tudi vam všeč MAT, SLJ, LUM in NIT.

    Lep pozdrav
    Mina

  5. Everyone really likes the content of your articles. and i am one of them that would like you to write for us to read again and again.

  6. I am inspired by your commitment to excellence and continuous improvement.สมัคร แทง หวย บี

  7. This is my first time i visit here. I found so many interesting stuff in your blog especially its discussion.

Dodaj odgovor za Lona Sieberer Prekliči odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja