4. b _ petek, 27. 3.

PETEK, 27. 3.

Obvestilo za starše:

Če želite, lahko s svojim e-mailom prijavite otroka na spletno stran Radovednih pet.
Navodila so tukaj: https://youtu.be/qD3IQMcQaH0   

Ko bo otrok prijavljen, naj si ogleda gradiva za 4. razred iz slovenščine, NIT in glasbene umetnosti.

SLJ

Za ogrevanje rešimo nalogo 7 in 8 v DZ na strani 30 in 31 ter dopolnimo bistvo poglavja.

Pišemo urejeno. Npr. Kdaj bom spoznal vse te (človek) ljudi?

Preverimo ob rešitvah ali pokažemo staršem (DZ_RESITVE_2del)

Vrste povedi

Poved je zaključena enota iz smiselno povezanih besed.

Npr. »Slovenska je Skakalček igra palček otroška« ni poved, ker nima smisla.

»Skakalček je slovenska otroška igra«, je poved, ker nam nekaj pove, saj so besede smiselno povezane.

 

Napišemo v zvezek:

Poved

  1. Pripovedna poved se konča se s piko. Npr. Vlak nima zamude.
  2. Poved, s katero kaj vprašamo, je vprašalna. Končuje se z vprašajem. Npr. Ali grmi?
  3. S klicajem končamo vzklično poved. Izrečemo jo s prevzetostjo/ čustvenostjo, saj izraža veselje in navdušenje. Npr. Glej, sneži!

 

Rešimo 2. in 3. nalogo na strani 33. Preverimo, kam vpišešemo 3, 7 in 10. Ali smo prav prešteli?

Pri 7. in 9. nalogo na strani 34 napišemo končna ločila in dopolnimo povzetek poglavja.

 

MAT

Dolžina – pretvarjanje

Sedaj že vemo, da je:

1 km = 1000 m

1 m = 10 dm = 100 cm = 1000 mm

1 dm = 10 cm = 100 mm

1 cm = 10 mm

Pretvornike lahko napišemo na velik list in ga obesimo v sobi. Tako jih bomo večkrat opazili in si jih mimogrede zapomnili. Oglejmo si tudi DOLZINA_pretvorimo

Sedaj pa začnemo pretvarjati na kvizu z izbiro

Pripravljeni smo na naloge v DZ na strani 64. Ob merskem številu vedno napišemo tudi mersko enoto, npr. 3 m = 3000 mm

Namigi za uspešnejše in hitrejše reševanje nalog na strani 65:

Pri 7. nalogi spremenimo obe dolžini v isto/ manjšo mersko dolžino, npr. ko primerjamo 3m in 30 cm, spremenimo 3 m v centimetre (3 m = 300 cm).

Pri 8. nalogi spremenimo dolžine v centimetre, npr. 2 m 1 cm = 201 cm in nato poiščemo razliko med prvim in drugim skokom.

Pri 9. nalogi spet spremenimo dolžine v najmanjšo enoto, ki je v nalogi. Tukaj so to centimetri. Nato poiščemo razliko v dolžini obeh skokov.

Tudi pri 10. nalogi je podobno, saj iščemo razlike med posameznimi skoki.

Čestitamo si, ko pridemo do konca. Rezultat iskanja slik za pokal

 

NIT

Utrjevanje in ponavljanje: Razvoj in prilagajanje živih bitij

Ogledamo si razlago učitelja ob učbeniku na straneh 98, 99 in 100:

Razvoj živih bitij: https://www.youtube.com/watch?v=GmV6tgvaZ34

Fosili: https://www.youtube.com/watch?v=pgOGuViKA7s

Poslušamo razlago učitelja ob učbeniku na straneh 101, 102 in 103:

Prilagajanje živih bitij na okolje: https://youtu.be/LH7zxz-uD8M

V zvezek napišemo naslov UČIMO SE in odgovorimo na vprašanja.

  1. Kako imenujemo barvo, s katero se plen skrije pred plenilcem?
  2. Kako se imenuje oblika vodnih živali (rib)?
  3. Navedi dve prilagoditvi krta.
  4. Kako se imenuje barva močerada?
  5. Iz katerih barv je?
  6. Kaj močerad z njo sporoča?
  7. Kako je mlečna kača zaščitena pred plenilci?

Ponovimo obe poglavji še v kvizu. Prijavimo se s svojim imenom, da učiteljica ve, koliko smo se potrudili. Če se večkrat prijavimo, poleg imena napišemo številko, npr. Jaka1.

Razvoj živih bitij in fosili: koliko znam  (0306561)

Prilagoditve: koliko znam (0639893)

 

Ta vnos je bil objavljen v 4. B. Zaznamek za trajno povezavo.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja