4. a – petek, 27.3.

NIT 4 – PONAVLJANJE IN UTRJEVANJE  

OBVESTILO ZA STARŠE: Če želite, lahko s svojim e-mailom prijavite otroka na spletno stran Radovednih pet. Navodila so tukaj: https://youtu.be/qD3IQMcQaH0   

Ko bo otrok prijavljen, naj si ogleda gradiva za 4. razred za SLJ, NIT in GUM.

Današnja ura je namenjena ponavljanju in utrjevanju. Če imaš možnost, si lahko ogledaš posnetke učiteljeve razlage.

Razvoj živih bitijhttps://www.youtube.com/watch?v=GmV6tgvaZ34

Fosilihttps://www.youtube.com/watch?v=pgOGuViKA7s

Prilagajanje živih bitij na okoljehttps://youtu.be/LH7zxz-uD8M

Zapis v zvezek: UČIM SE

Prepiši  vprašanja in odgovori. (Pomagaj si z učbenikom, str. 98 – 103)

  1. Kakšni so bili prvi organizmi in kje so živeli?
  2. Kaj je fosil?
  3. Katere organizme uvrščamo med žive fosile? Kaj pomeni, da so živi fosili?
  4. Kako imenujemo barvo, s katero se plen skrije pred plenilcem?
  5. Kako se imenuje barva močerada? Kaj močerad z njo sporoča?
  6. Kako je mlečna kača zaščitena pred plenilci?

Ponovi obe poglavji še v kvizu. Prijavi se s svojim imenom, da vem, koliko si se potrudil-a. Če se večkrat prijaviš, poleg imena napiši številko, npr. Jaka1.

RAZVOJ ŽIVIH BITIJ IN FOSILI: koliko znam  (0306561)

PRILAGODITVE: koliko znam (0639893)

 MAT 8 – DOLŽINA (PRETVARJANJE)

Sedaj že veš, da je:

1 km = 1000 m

1 m = 10 dm = 100 cm = 1000 mm

1 dm = 10 cm = 100 mm

1 cm = 10 mm

Če se ti zgodi, da o pretvornikih še vedno dolgo razmišljaš, si jih napiši na veliko in obesi na vidno mesto v svoji sobi. Tako se boš nanje večkrat spomnil in jih mimogrede ponovil.

Najprej si oglej učni list – pretvarjanje, nato pa se preizkusi v kvizu z izbiro.

 Reši naloge v DZ, str. 64, 65. (Naloge 8 – 10 rešuj v zvezek.)

NEKAJ NAMIGOV ZA USPEŠNEJŠE REŠEVANJE:

Naloge 1 – 6: Npr. 3m 5dm = _________ cm (Najbolje je, da razmisliš, koliko cm se skriva v 3m (300) in koliko v 5 dm (50). Skupaj je torej 350 cm.)

Ne pozabi pisati merskih enot.

Naloga 8: Oba podatka v nalogi najprej pretvori v cm, šele nato zapiši račun.

(Torej 2 m 1 cm = _______ cm,  1 m 98 cm = ________ cm)

Naloga 9: Oba podatka pretvori v najmanjšo enoto, ki je v nalogi. Tukaj so to centimetri (torej 6 m = ______ cm, 5 m 85 cm = ______ cm), šele nato zapiši račun.

Naloga 10: Tudi tu vse podatke najprej pretvori v enako (najmanjšo) mersko enoto, ki nastopa v nalogi, šele nato računaj.

SLJ 7 – POVEDI

Dragi moji, včeraj ste mi poslali odlične opise oseb. Torej gremo lahko dalje.

Če bi bili v šoli, bi na začetku današnje ure malce telovadili. Prebirala bi vam različne povedi, vi pa bi:

  • ob pripovedni povedi naredili predklon
  • ob vzklični povedi poskočili
  • ob vprašalni povedi pa dvignili obe roki visoko nad glavo

Takšno igrico se lahko igraš s starši ali pa se ogreješ z nalogo za ogrevanje.

Reši naloge v DZ na strani 28, 29

Preveri v rešitvah: DZ_RESITVE_2del

 LUM 3,4  – PORTRET ali AVTOPORTRET

Se še spomniš, kako ste občudovali koledar, ki so ga izdelali dijaki Gimnazije Kranj in visi v naši učilnici ob tabli? Danes si na vrsti ti.

Potreboval boš svetel (bel, natur) papir in mehkejši svinčnik.

Poglej si del oddaje Izodrom, kjer učitelj likovnega pouka razloži likovno nalogo.

https://4d.rtvslo.si/arhiv/izodrom-posebna-oddaja-za-otroke/174679344/00:40:54

Lahko narišeš:

  • portret znane osebe (sliko poišči na spletu)
  • portret sorodnika (lahko si pomagaš s fotografijo)
  • avtoportret (lahko se opazuješ v ogledalu)

Vesela bom fotografije tvojega izdelka 😊.

Ta vnos je bil objavljen v 4. A. Zaznamek za trajno povezavo.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja