4. a – četrtek, 16. 4.

MAT 20 – PISNO DELJENJE 4 (z zanko)

Vesela sem, ker tako natančno in pregledno zapisujete pisne račune deljenja. Večinoma pridete tudi do pravilnih rezultatov.

Je kdo že našel napako s pomočjo preizkusa? Je torej pametno delati preizkuse? Mislim, da ja.

Ob današnjem posnetku boš z moje strani dobil še zadnji napotek. Ko sem posnetek poslušala, sem ugotovila, da sem premalo poudarila, da zanko naredimo le, če je 1. števka manjša od delitelja.

Torej, z rdečo napiši: Če je prva števka manjša od delitelja, naredi zanko!  

Sedaj pa pripravi zvezek, pisala in začni. PISNO DELJENJE – 4

Reši naloge v DZ, str. 92. Nalogo 2 rešuj v zvezek. Račune obvezno preizkusi.

Urejen in pregleden zapis fotografiraj in pošlji po elektronski pošti.

DRU 8 – NARAVNE SESTAVINE POKRAJINE

Domačo pokrajino si gotovo že večkrat opazoval z vzpetine, npr. Šmarne gore. Videl si značilnosti, ki jih je ustvarila narava (npr. reke, gozdove, griče…) in tudi tiste, ki jih je ustvaril človek (naselja, ceste, polja…)

Značilnostim, ki jih je ustvarila narava, rečemo NARAVNE ZNAČILNOSTI (SESTAVINE) POKRAJINE.

Poslušaj posnetek učiteljice, ki je za svoje učence pripravila učno uro. Posnetek v dveh delih opisuje naravne sestavine pokrajine. Oglej si oba dela in sproti ustvarjaj v zvezek miselni vzorec.

posnetek, 1. del       posnetek, 2. del

Ob koncu poslušanja POGLEJ TU in preveri, če si v miselni vzorec zapisal vse potrebno. Zaključna vprašanja učiteljice naj te vzpodbudijo, da boš na naslednjem sprehodu pozoren na naravne sestavine svoje domače pokrajine (relief, barvo prsti, rastlinstvo, divje živali, vreme). Odgovorov ne zapisuj.

TJA 8 – PREPOSITIONS (predlogi)

Se kdaj igraš skrivalnice? Zavrti posnetek in poišči, kje se skriva opica.

WHERE’S THE MONKEY?

V pesmi si spoznal nekatere predloge. Kaj pa so predlogi? To so besede, s katerimi sporočamo, kje v prostoru se nahaja določen predmet (npr. NAD mizo, POD posteljo, V omari, ZA stolom…)

Nekaj dodatnih predlogov je tudi v U, str. 61. Pri delu z učbenikom ti bo pomagala učiteljica Ajda.

Navodila za delo:

  • Odpri U, str. 61
  • Prisluhni učiteljici in aktivno sodeluj. POSNETEK
  • Zapisa v zvezek ne piši. (V naslednji učni uri boš dobil učni list s sličicami in nekaj nalogami.)
  • Vadi tvorjenje povedi U, str. 61/3. b
  • Reši DZ, str. 60.
  • Izdelaj si kartončke s predlogi (na eno stran zapiši angleško besedo, na drugo pa slovensko) VADI VEČKRAT NA DAN!

ABOVE-nad   UNDER-pod   BEHIND-za  IN FRONT OF-pred  ON THE LEFT-na levi    ON THE RIGHT-na desni   BETWEEN-med   IN-v   NEXT TO-poleg   ON-na

GUM 6 – PONAVLJANJE IN UTRJEVANJE PESMI

Nove pesmi (Zlata roža, Računstvo) bomo poskusili zapeti skupaj, kar preko ZOOM-a. Velja? Če slučajno še ne znaš besedila na pamet, si pripravi glasbeni zvezek 😉.

Se vidimo ob 10.00. Čao!

Ta vnos je bil objavljen v 4. A. Zaznamek za trajno povezavo.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja