4. b _ ponedeljek, 30. 3.

SLJ

Končna in nekončna ločila

Nalogi napišemo v zvezek. Pregledamo pravilnost z rešitvami. LOČILA

 

MAT

Dolžina – besedilne naloge in pretvarjanje

Sami lahko hitro preverimo, kako dobri smo pri pretvarjanju.

Izbiramo rešitve in preverimo : kviz z izbiro rešitev

Napišemo pretvorbe in preverimo: kviz pretvarjanja

Rešimo naloge v  DZ na strani 66:

Dolžine spremenimo v manjšo mersko enoto in šele nato računamo,

npr. 3 dm – 3 mm = 300 mm – 3 mm = 297 mm

Rešimo naloge v DZ na strani 67:

Šesta naloga sprašuje, kako dolge so vse črte/ daljice skupaj. Natančno izmerimo, si s svinčnikom zapišemo dolžine ob črto in seštejemo.

Pri sedmi nalogi izrežemo trakove dolge 10 cm in široke 1 cm, rešimo nalogo in pobarvamo polovico prvega, četrtino drugega in petino tretjega traka.

Fotografiramo trakove in fotografijo pošljemo učiteljici po elektronski pošti.

LUM

Tulipani

Iz barvnega papirja bomo izdelali tulipane. Najprej si oglejmo film, potem pa uporabimo svojo domišljijo. Izberemo lahko tudi druge barve, drugačno obliko tulipana ali različne velikosti cvetov. Če doma nimamo barvnega papirja, jih lahko naredimo iz pisanih strani v reviji ali pa bel papir poljubno pobarvamo.

Fotografijo pošljemo učiteljici po elektronski pošti.

Video izdelka in postopek izdelave: Tulipani

 

 

Ta vnos je bil objavljen v 4. B. Zaznamek za trajno povezavo.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja