4. a – torek, 14. 4.

MAT 18 – PISNO DELJENJE Z VMESNIM OSTANKOM

Ponovno je na vrsti pisno deljenje – tokrat z vmesnim ostankom. Za ogrevanje reši DZ, str. 82, 83.

Sedaj si pripravljen na naslednji korak. Prisluhni posnetku razlage pisnega deljenja z vmesnim ostankom, ki traja približno 9 min.
Navodila za delo:

  • V zvezek napiši naslov PISNO DELJENJE 2 (z vmesnim ostankom)
  • Sledi posnetku – najprej pozorno poslušaj celotno razlago, nato ponovno zavrti posnetek in poskusi račune izračunati samostojno (pritisni na pavzo).
  • PISNO DELJENJE – 2
  • Ob koncu posnetka imaš v zvezku zapis nove snovi.
  • Samostojno izračunaj in preizkusi še naslednje račune:
968 : 8 = 900 : 2 = 608 : 4 = 735 : 7 = 894 : 3 =

Reši DZ, str. 84, 85. Preveri s preizkusi.

Zapis nove snovi in 5 računov, ki si jih rešil in preizkusil v zvezek, poslikaj in mi jih pošlji v pregled. Poskrbi, da bo tvoj zapis urejen in pregleden. Če mi še nisi poslal petkove naloge, stori tudi to!

SLJ 16 – OPIS POKLICA (VZGOJITELJICA)

UGANEŠ, za kateri poklic gre?

Česa se najbolj spominjaš iz vrtca? V reviji Ustvarjalnik imajo rubriko, v kateri predstavljajo poklice. V DZ, str. 50 preberi, kateri poklic so predstavili v torek.

Reši naloge v DZ, str. 51 – 53.
Namigi za reševanje:

  • Se še spomniš besed SPOROČEVALEC in NASLOVNIK? Sporočevalec je tisti, ki napiše oz. pove besedilo, naslovnik pa je tisti, ki besedilo prebere oz. posluša.
  • Naloga 4: Preglednico napiši v zvezek, saj je v delovnem zvezku premalo prostora. Bistvene podatke zapisuj po alinejah in ne v povedih.
  • Naloga 6: S sošolcem se lahko slišita po telefonu, preko Zooma, ali pa poklic vzgojiteljice predstavi svojim domačim.

NIT 11, 12 – V KRALJESTVU RASTLIN

Kako čudovita je narava te dni! Vzcvetele so češnje, jablane, hruške, slive… drevesa, ki bodo v nekaj mesecih obrodila slastne plodove. Ta drevesa so del ogromnega kraljestva – KRALJESTVA RASTLIN.

Pa se podaj na zanimivo raziskovanje rastlin!

  • Prelistaj U, str. 114 – 122. Preberi naslove, morda kakšno podrobnost, ki je pritegnila tvojo pozornost, oglej si fotografije. Gotovo si dobil občutek, kako veliko kraljestvo je to.
  • V zvezek prepiši BESEDILO ter nariši 3 predstavnike rastlin s cvetovi in 3 predstavnike brez cvetov. (Pomagaj si z učbenikom.)

Kaj praviš? Bi cvetoča češnja na našem vrtu sodila k semenkam? Kaj pa bor, leska, tulipan in črni trn?
Ja, seveda! Čeprav se rastline med seboj razlikujejo po višini, obliki in velikosti listov, steblu, koreninah…imajo vse CVETOVE, v katerih  se razvijejo SEMENA.  Zato jim rečemo CVETNICE ali SEMENKE.

Zapis v zvezekRASTLINE S CVETOVI

DODATNA NALOGA ZA BOLJ ZAHTEVNE: Te zanima še kaj več o delih rastlin? Natisni  učni list in se preizkusi v povzemanju besedila.
DELI_RASTLINE_pavkova strategija (Fotografiraj tvoje povzetke in ključne besede in mi jih pošlji po elektronski pošti.)

 

Ta vnos je bil objavljen v 4. A. Zaznamek za trajno povezavo.

2 Responses to 4. a – torek, 14. 4.

  1. Anja Kovjanić says:

    Danes sem se zabavala pri delu upam da bo še kdaj taka naloga pri naravoslovju potrudila se bom rešiti dodatno nalogo za bolj zahtevne.

  2. vita kolbe says:

    Meni je bila najbolj zanimiva naloga za naravoslovje, ker smo risali in pisali. Ta snov mi je zelo všeč. Tudi snov za matematiko mi je zelo všeč. Komaj čakam da se spet vidimo, po zoomu in v živo.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja