4. a – sreda, 25.3.

MAT 6 – DOLŽINA

Reši naloge v DZ, str. 55 – 59.

Pri merjenju bodi do milimetra natančen.

Meritve vedno zapisuj z merskim številom in mersko enoto. (23 cm)

NEKAJ NAMIGOV ZA BOLJ SPRETNO REŠEVANJE:

Naloga 3, str. 57: Naštetih je 6 različnih dolžin.

Pred urejanjem vse dolžine pretvori v mm (npr. 3 cm = 30 mm, 6 dm = 600 mm…), šele nato jih zapiši po velikosti (npr. 3 mm, 3 cm…)

Naloga 4, str. 57: Upoštevaj nasvet v oblačku – merjenje poenostavi z računanjem.

Npr. RDEČA ČRTA: Ko izmeriš prvi del črte, ugotoviš, da meri 18 mm. Pri merjenju drugega dela ugotoviš, da je popolnoma enak, dolg torej 18 mm. Boš z merjenjem nadaljeval? To bi bilo nespametno. Raje preštej črte in jih pomnoži z 18. Množi z razčlenjevanjem: 18 · 12 = 18 · 10 + 18 · 2 = 180 + 63 =

Preveri pravilnost rešenih nalog z rešitvami.

SLJ 5, 6 – OPIS OSEBE

Reši naloge v DZ, str. 24, 25.

Za razvedrilo povabi enega od družinskih članov k igri POIŠČI RAZLIKE.

  • Postavita se drug proti drugemu ter se v tišini 1 min ogledujta. Poskusita opaziti vse mogoče podrobnosti.
  • Obrnita se stran drug od drugega in izvedita nekaj drobnih sprememb (npr. odpet gumb, zavihan rokav, spremenjena pričeska…)
  • Po 1 min se zopet obrnita drug proti drugemu in poiščita razlike.

S preteklimi nalogami si se naučil marsikaj: kaj je opis, kako izdelati načrt, kako se izogibati ponavljanju besed, česa v opisu ne sme biti. Vadil si tudi dobro opazovanje in usmerjanje pozornosti k podrobnostim.

Sedaj boš svoje znanje tudi pokazal. Izbral si boš družinskega člana in sledil spodnjim korakom. Saj vem, da te že srbijo prsti in bi rad kar takoj začel, a počakaj in preberi primer dobrega opisa. OPIS OSEB_primer

Pri pisanju opisa upoštevaj naslednje korake:

  1. korak: Osebo natančno opazuj.
  2. korak: V zvezek nariši miselni vzorec s ključnimi besedami (6) in bistvenimi podatki.
  3. korak: Tvori približno 15 povedi ter jih smiselno poveži med seboj. Oblikuj 4 odstavke (v 1. odstavku ime in priimek ter starost, v 2. odstavku telesne značilnosti ter značilnosti obraza, v 3. odstavku obleko in obutev, v 4. odstavku pa način življenja)
  4. Izogibaj se ponavljanju istih besed. Ne izražaj svojega mnenja o tej osebi.

Lepo prosim, da besedilo natipkaš in mi ga pošlješ po elektronski pošti do četrtka zvečer. Preden pa to storiš, presodi, če si se res maksimalno potrudil. V petek dopoldan bom opise pregledala, napisala kakšen nasvet in poslala nazaj. Nato boš opis natisnil in prilepil v zvezek k miselnemu vzorcu.

 GUM 2

Danes si se gotovo že počesal 😊.

Si kdaj pomislil, da glavnik lahko postane tudi glasbilo? Poskusi.

  • Glavnik dobro operi. Poišči celofan papir (če ga nimaš, bo v redu tudi navaden tanek papir). Izreži malo večji košček od glavnika, prisloni ga na eno stran glavnika (list mora biti res napet), na drugo stran pa prisloni ustnice in zapoj melodijo (brez besedila). Če ti je uspelo, tvoj glavnik že hrešči.

PRISLUHNI in se mi pridruži. Si prepoznal melodijo?

Ti gre igranje na glavnik dobro od rok? Staršem zaigraj še kakšno ljudsko pesem, oni pa naj uganejo naslov. Lahko se tudi posnameš in nam boš posnetek predvajal, ko se spet srečamo v šoli.

Ta vnos je bil objavljen v 4. A. Zaznamek za trajno povezavo.

One Response to 4. a – sreda, 25.3.

  1. Srdjan Kunic says:

    Moj bratec
    Ime mu je Stefan .Piše se Kunić .Star je 9 let. Visok je 144cm, tehta okoli 30 kg. Moj bratec je nitke in športne postave. Lasje so mu rjave in kratko pristriženi. Oči pa ima temno rjave, obrvi so tudi rjave. Ima majhen, ozek nos. Zobje so mu beli. Po navadi je oblečen v športno obleko. Trenira nogomet. Poleg športa mu je naljubši predmet matematika.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja