4. a – torek, 24.3.

MAT 5 – DOLŽINA

Najprej preveri, če si v zvezek zapisal pravilne pretvornike. Po potrebi popravi.

1m = 10 dm           1m = 100 cm

1dm = 10 cm           1 dm = 100 mm

1 cm = 10 mm

Sedaj pa se zopet pripravi na natančno merjenje. Reši naloge v DZ, str. 54.

Naloga 1: Če nimaš štiri različno visokih učbenikov, izmeri npr. višino beležke, zvezka za GUM, zvezka za SLJ in šolsko publikacijo. Meritve zapisuj v cm.

Naloga 2: Najprej zapiši oceno, šele nato predmet izmeri. Izračunaj razliko med tvojo oceno in natančno meritvijo.

DN: DZ, str. 53 (Ne spreglej navodila pri 5. nalogi: Vpisuj višine v decimetrih.)

 SLJ 4 – OPIS OSEBE

Včeraj si v berilu spoznal Janka, danes pa ti bo Filip predstavil svojega novega sošolca Alisa.

Odpri DZ, str. 22 in prisluhni 1. posnetku. Ali že veš, kateri od dečkov v delovnem zvezku je Alis? Si lahko popolnoma prepričan?

POSNETEK 1

Prisluhni še 2. posnetku. Ali sedaj veš, kateri je Alis? Si popolnoma prepričan? Bravo!

POSNETEK 2

Reši naloge v DZ, str. 22, 23. Preveri svoje odgovore TUKAJ

ZAPIS V ZVEZEK

Pomagaj si z miselnim vzorcem ter ustno opiši Alisa. Poskusi večkrat, da bo tvoje pripovedovanje gladko in naravno.

NIT 2,3 – PRILAGODITVE ŽIVIH BITIJ NA OKOLJE, V KATEREM ŽIVIJO

Si že kdaj pomislil:

  • zakaj so ribe tako dobre plavalke?
  • zakaj imajo race plavalno kožico?
  • zakaj krt tako uspešno koplje rove?
  • zakaj paličnjak oponaša vejico?
  • zakaj ima močerad rumene lise?

Poglej v učbenik str. 101 – 103. Tam se gotovo skriva marsikateri odgovor.

Zapiši v zvezek: PRILAGODITVE ŽIVIH BITIJ OKOLJU

Videz živali je povezan z njenim načinom življenja. Bitja so se prilagodila okolju, v katerem živijo na različne načine:

– z obliko telesa (npr. podolgovat trup in lopataste tace krtu omogočajo lažje premikanje po rovih in kopanje)

– z izjemno razvitimi čutili (npr. risu dober vid, voh in sluh pomagajo uloviti plen)

– z obliko in dolžino kljuna (npr. žolni ozek in dolg kljun omogoča iskanje hrane v razpokah v lubju)

– z varovalno barvo (npr. varovalna barva kobilico varuje pred plenilci)

– s svarilno barvo (npr. osa opozarja, da je strupena)

Odgovori še na tri vprašanja (U, str. 103).

ZA ZABAVO: Nariši več manjših predmetov ali živali, ki bi bili v vašem stanovanju čim manj opazni. Neopazno jih pritrdi na ustrezna mesta, tvoji družinski člani pa naj jih poiščejo. Tistemu, ki jih bo našel največ, lahko pripraviš okusen zajtrk 😊.

Ta vnos je bil objavljen v 4. A. Zaznamek za trajno povezavo.

One Response to 4. a – torek, 24.3.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja