4. a – ponedeljek, 23.3.

SLJ 3 – Smiljan Rozman: SLIKA (berilo)

Oglej si fotografije, ko si bil še dojenček/malček… (To lahko storiš tudi skupaj s starši.) So ti fotografije všeč? Katera ti je najbolj pri srcu? Ti kakšna ni všeč? Zakaj ne?

Sedaj pa se pripravi na delo z besedilo. Potreboval boš berilo, svinčnik, ogledalo, zvezek za SLJ in peresnico.

  1. V berilu s pomočjo abecednega kazala poišči besedilo z naslovom SLIKA, ki ga je napisal Smiljan Rozman.
  2. Preberi besedilo.
  3. Stopi pred ogledalo, zamisli si, da si Janko in naredi naslednje. (Našobi usta. Glej neumno in začudeno. Stisni ustnice ter zamiži od jeze in žalosti. Zašepetaj skozi stisnjene zobe: »Le kako sta me morala fotografirati takega.«) Poskusi oponašati tudi Jankovo mamo in očeta. Je bila njima fotografija všeč? Kaj sta rekla ob pogledu nanjo.
  4. V zvezek zapiši avtorja ter naslov besedila in natančno prepiši 7. odstavek, v katerem je Janko podrobno opisan. Nato v okvir nariši Jankov portret.

 DRU 2 – PRIMERJAVA LETALSKE FOTOGRAFIJE IN ZEMLJEVIDA

Prejšnji teden si ob natančnem ogledu načrta Škocjana odgovoril na 7 vprašanj. Si našel vse odgovore? Bravo! Danes se preizkusi v vlogi kartografa!

NALOGA: Na podlagi letalske fotografije Škofje Loke (U, str. 50) v zvezek ali na list nariši načrt dela Škofje Loke. Zgleduj se po načrtu Škocjana. Ne pozabi na legendo.

V zvezek zapiši svoja občutja (V pomoč sem ti napisala nekaj vprašanj.):  Si bil uspešen? Kaj ti je bilo najbolj všeč? Si pri delu naletel na kakšno težavo? Kakšno? Kako si jo poskušal rešiti? Si imel vse potrebne podatke za izdelavo zemljevida?

TJA 2 – MY FAMILY

Nadaljuj s pripravo na govorni nastop.

Ponavljaj in utrjuj s pomočjo interaktivnega gradiva na spletni strani www.eVedez.si (Aktivacijsko kodo imaš na notranji strani platnice delovnega zvezka).

MAT 4 – DOLŽINA

(TUKAJ je dokument, kjer se vidijo tudi sličice.)

Doma imaš gotovo različne pripomočke, s katerimi lahko izmeriš dolžino/širino/višino posameznih predmetov. PRIPRAVI JIH, saj jih boš potreboval.

Merilnih pripomočkov pa velikokrat nimamo pri sebi, zato je dobro, da »umerimo« svoje telo, s katerim si bomo lahko vedno pomagali. Ker smo ljudje različno veliki, s pomočjo metra ugotovi, koliko moraš raztegniti roke/prste, da boš z njimi lahko prikazal 1m in 1dm. Ugotovi, kateri od tvojih prstov je širok 1 cm, nato s tankim flomastrom na noht nariši črtico, kar predstavlja 1mm.Rezultat iskanja slik za MERJENJE DOLŽINE kopija nova

(Vir: kopija-nova.si)

V zvezek zapiši naslov: MERJENJE DOLŽINE

Preriši sličice. Natančno opazuj meter in dopolni:

1m = _______ dm           1m = ______ cm

1dm = ______ cm           1 dm = _____ mm

1 cm = ______ mm

Nariši razpredelnico po zgledu naloge 1 v DZ, str. 52.

Tokrat ne boš meril učilnice ter predmetov v njej, ampak se loti merjenja svoje sobe in pohištva v njej. Najprej zapiši oceno, nato se šele loti merjenja. Izmeri vsaj deset predmetov.

Ta vnos je bil objavljen v 4. A. Zaznamek za trajno povezavo.

One Response to 4. a – ponedeljek, 23.3.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja