SLJ 3 – Smiljan Rozman: SLIKA (berilo)
Oglej si fotografije, ko si bil še dojenček/malček… (To lahko storiš tudi skupaj s starši.) So ti fotografije všeč? Katera ti je najbolj pri srcu? Ti kakšna ni všeč? Zakaj ne?
Sedaj pa se pripravi na delo z besedilo. Potreboval boš berilo, svinčnik, ogledalo, zvezek za SLJ in peresnico.
- V berilu s pomočjo abecednega kazala poišči besedilo z naslovom SLIKA, ki ga je napisal Smiljan Rozman.
- Preberi besedilo.
- Stopi pred ogledalo, zamisli si, da si Janko in naredi naslednje. (Našobi usta. Glej neumno in začudeno. Stisni ustnice ter zamiži od jeze in žalosti. Zašepetaj skozi stisnjene zobe: »Le kako sta me morala fotografirati takega.«) Poskusi oponašati tudi Jankovo mamo in očeta. Je bila njima fotografija všeč? Kaj sta rekla ob pogledu nanjo.
- V zvezek zapiši avtorja ter naslov besedila in natančno prepiši 7. odstavek, v katerem je Janko podrobno opisan. Nato v okvir nariši Jankov portret.
DRU 2 – PRIMERJAVA LETALSKE FOTOGRAFIJE IN ZEMLJEVIDA
Prejšnji teden si ob natančnem ogledu načrta Škocjana odgovoril na 7 vprašanj. Si našel vse odgovore? Bravo! Danes se preizkusi v vlogi kartografa!
NALOGA: Na podlagi letalske fotografije Škofje Loke (U, str. 50) v zvezek ali na list nariši načrt dela Škofje Loke. Zgleduj se po načrtu Škocjana. Ne pozabi na legendo.
V zvezek zapiši svoja občutja (V pomoč sem ti napisala nekaj vprašanj.): Si bil uspešen? Kaj ti je bilo najbolj všeč? Si pri delu naletel na kakšno težavo? Kakšno? Kako si jo poskušal rešiti? Si imel vse potrebne podatke za izdelavo zemljevida?
TJA 2 – MY FAMILY
Nadaljuj s pripravo na govorni nastop.
Ponavljaj in utrjuj s pomočjo interaktivnega gradiva na spletni strani www.eVedez.si (Aktivacijsko kodo imaš na notranji strani platnice delovnega zvezka).
MAT 4 – DOLŽINA
(TUKAJ je dokument, kjer se vidijo tudi sličice.)
Doma imaš gotovo različne pripomočke, s katerimi lahko izmeriš dolžino/širino/višino posameznih predmetov. PRIPRAVI JIH, saj jih boš potreboval.
Merilnih pripomočkov pa velikokrat nimamo pri sebi, zato je dobro, da »umerimo« svoje telo, s katerim si bomo lahko vedno pomagali. Ker smo ljudje različno veliki, s pomočjo metra ugotovi, koliko moraš raztegniti roke/prste, da boš z njimi lahko prikazal 1m in 1dm. Ugotovi, kateri od tvojih prstov je širok 1 cm, nato s tankim flomastrom na noht nariši črtico, kar predstavlja 1mm.
(Vir: kopija-nova.si)
V zvezek zapiši naslov: MERJENJE DOLŽINE
Preriši sličice. Natančno opazuj meter in dopolni:
1m = _______ dm 1m = ______ cm
1dm = ______ cm 1 dm = _____ mm
1 cm = ______ mm
Nariši razpredelnico po zgledu naloge 1 v DZ, str. 52.
Tokrat ne boš meril učilnice ter predmetov v njej, ampak se loti merjenja svoje sobe in pohištva v njej. Najprej zapiši oceno, nato se šele loti merjenja. Izmeri vsaj deset predmetov.
thank you 스포츠중계