4. a – ponedeljek, 18. 5.

MAT 36 – RAČUNANJE Z MASO

Kako računamo z maso?

  • Najlažje je, če so merske enote enake.

Mateja je v trgovini kupila 1 kg grozdja in 2 kg marelic. Koliko kilogramov sadja je odnesla domov?

  • Kako pa računamo takrat, ko so merske enote različne?

Kmet je pridelal 7 t krompirja. Za seme ga je shranil 500 kg, prodal pa je 5 t 300 kg krompirja. Ostali krompir je shranil za ozimnico. Koliko kilogramov krompirja je prihranil?

Vsa merska števila najprej zapišemo v enaki enoti.

PRIDELAL: 7 t = 7000 kg
ZA SEME: 500 kg
OZIMNICA: 5 t 300 kg = 5300 kg

Šele nato računamo.

Reši naloge v DZ, str. 18, 19 in upoštevaj zgornje nasvete. Naloge 7 – 9 rešuj v zvezek. Preveri v rešitvah.

Ali veš, da:

  • Afriški savanski slon tehta 6 ton, afriški gozdni slon pa manj kot 3 tone.
  • Bik tehta okoli 1 tono.
  • Nosorog tehta okoli 2 toni.
  • Povodni konj tehta od 2 do 3 tone.
  • Sinji kit tehta od 50 do 160 ton in je najtežja žival na svetu.

SLJ 36 – ZAHVALA

Kaj storiš, če mama skuha tvojo najljubšo jed, če ti oče zakrpa zračnico na kolesu, če ti sestra razloži snov pri matematiki, če ti prijateljica posodi kolo…?

Hvaležnost lahko izražamo še z drugačnimi besedami, npr. iskrena hvala, zahvaljujem se ti, najlepša hvala… Reši naloge v DZ, str. 82 – 85. Preveri z REŠITVAMI.

DRU 17 – PONAVLJANJE IN UTRJEVANJE

Domači kraj in domačo pokrajino že zelo dobro poznaš. Učno snov si ponovil s pomočjo vprašanj. Odgovore, ki si jih zapisal v zvezek, preveri z REŠITVAMI. Če ugotoviš, da tvoj odgovor ni pravilen ali pa je premalo izčrpen in pomanjkljiv, ga popravi oz. dopolni.

No, sedaj se moraš snov samo še dobro naučiti, da boš pri ustnem ocenjevanju sproščeno in pogumno odgovarjal.
Pa veš, kako se učinkovito učiti? Oglej si POSNETEK.

TJA 17 – THE OPPOSITES

Najlepša hvala vsem, ki ste mi poslali posnetke, kjer ste predstavili dele svojega telesa. Če tega še nisi storil, prosim, da posnetek pošlješ danes.

Da boš utrdil novo besedišče, lahko rešiš DODATNO NALOGO. Učni list natisni ali prepiši.

Odpri U, str. 70 in preberi, kaj se dogaja v skednju. Lahko prisluhneš tudi posnetku, ki ga najdeš na spletni strani eVedez.

  • Ali je v skednju duh?
  • Kako ga otroci opisujejo?

It’s got a very big head and big ears. It’s very tall. It’s got long arms, big hands and long fingers. It’s got thin legs and big feet.

Oglej si slike in besede v U, str. 71/3. Vidiš, da so prikazana nasprotja.

Poskusi tvoriti povedi.
BIG – SMALL (velik – majhen) The nose on the left is big. The nose on the right is small.
LONG – SHORT (dolg – kratek) The hair…
THIN – FAT (suh – debel) The goblin…
TALL – SHORT (visok – nizek) The witch…
BEAUTIFUL – UGLY (lep – grd) The princess…
YOUNG – OLD (mlad – star) The prince…

Prisluhni POSNETKU in spoznaj še nekaj nasprotij.

Zapis v zvezek: THE OPPOSITES
Zapis oblikuj samostojno, pregledno in izvirno. Zapiši in nariši nasprotja – vsaj tista, ki so v učbeniku, lahko pa dodaš tudi kakšen par, ki si ga spoznal v posnetku.
Zapis fotografiraj in pošlji.

Za konec današnjega napornega ponedeljka pa si zaslužiš sprostitev. Lahko posnemaš učitelje in učence naše šole, ali pa posnameš svojo idejo, jo pošlješ učiteljici Urši in se priključiš verigi PODAJ NAPREJ.

Ta vnos je bil objavljen v 4. A. Zaznamek za trajno povezavo.

2 Responses to 4. a – ponedeljek, 18. 5.

  1. I will always enter your blog first. to receive new news and you never let me down.

  2. Thank you for sharing valuable info. Hire the best academic writer to improve your writing.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja